Leverans från Fitnessguru

Igår fick jag hem ett paket från Fitnessguru. Har länge sneglat på linnet på deras hemsida men aldrig kommit mig för att beställa det. Det gjorde jag inte den här gången heller. Alltid när man beställer därifrån är det sjukt bra service, det går riktigt snabbt och man får alltid något på köpet. Oftast ett paket fitnessnudlar eller liknande, men ändå! Igår när paketet kom så hade dom inte bara skickat med ett gratis sample av en av deras proteinpulver, utan också ett linne, helt gratis!! Rätt storlek och allt! Sjukt, sjukt bra! Dock var linnet rosa, hade hellre haft ett vitt, men ändå! Så jäkla mycket tack för den! Nu kan jag äntligen göra min proteinchokladgröt till mellanmål, längtar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0