Ny vecka

Ännu en helg och vecka har passerat. Jag har jobbat 6 dagar av 7, så det är rätt skönt att ha en lugnare vecka framför mig. Endast 4 dagar denna vecka, så jag ska njuta av en ledig helg, och min lediga dag idag såklart. I helgen blir det utflyttningsfest och trerätters med mina fina brudar!

Veckan som gått har som vanligt bestått av massor av mat, några gympass, intervaller, några dejter med fina vänner, flera promenader och sköna kvällar i soffan.

I veckan blir det en vanlig vecka och som sagt fest på lördag. Från och med nästa vecka hade jag dock tänkt styra upp rutinerna lite och dra in på sockret osv. Sen marknan har det inte riktigt varit som vanligt, det har blivit lite sämre vanor än vad jag har haft under våren och vill gärna få bort mitt sug efter skitsaker. Jag har ju ändå ätit bra under sommaren och det har ju inte direkt förstört något, men jag vill få bort suget efter all sämre mat - glass, godis, vitt bröd osv, - som jag ätit lite för mycket av i sommar, men gott har det varit ;) Lite lösare rutiner den här veckan som sagt, och sen fokusera på en spännande höst/vinter. Det enda riktigt tråkiga är att i stort sett alla mina fina vänner rymmer åt olika håll framöver, men det kan nog bli bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0