Round and round it goes.

Jobba, träna, äta, sova. Och så går det runt. Jag är ledsen för dålig uppdatering här, men från förra fredagen till imorgon kommer jag ha jobbat alla dagar i sträck, 60 timmar sammanlagt, varav 5 kvällar, vilket innebär att tiden utanför jobbet har prioriterats på träning och vila för att orka med. Har även hunnit surra ikapp med Anna som kommit hem från Turkiet, hjälpt hjärtat med Matte B och ikväll ska jag träffa Karin en sväng. Annars har jag inte gjort mycket annat intressant på en vecka. Men så är det ibland.. Ska bli riktigt skönt med en ledig helg i alla fall! Bara två pass kvar!

Det enda intressanta är väl att jag har hunnit beställa träningskläder, bl.a. tights från 62 Six Deuce, och så några andra plagg från Sportamore. Längtar tills jag får hämta ut dom!

Startade dagen med ett benpass, påfyllning för musklerna i form av skinka, kvarg och äpple och ska snart iväg på jobbet. Hoppas ni har en fin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0