T-r-ö-t-t

Inte många intressanta inlägg här på några dagar. Var ledig igår och spenderade dagen med Karin, ett grymt benpass på gymmet med Fredrik och sen soffmys.

Idag var första arbetsdagen av 7 i rad. Det har inte alls varit en speciellt bra dag. En morgonpromenad som gjorde mig totalt färdig. Inte pga tempo eller liknande, släpade nästan fötterna efter mig men hade ändå ingen ork (har blivit såhär flera gånger när jag gått på morgonen, men det går bra att träna?). Kom hem på halvtaskigt humör, blir alltid på dåligt humör när jag är trött och seg. Hittar liksom ingen motivation. Gjorde iaf i ordning lunch, åt första målet och fick lite ordning på tankarna. Men så kom jag på jobbet, en man kort var vi, varorna hade kommit (som alltid på tisdag och fredag), massor med kunder och hur mycket som helst att göra. Har stressat helt sjukt mycket och känner mig helt färdig.

Trots tacos till middag och film känner jag mig rätt överkörd och hoppas på en bättre morgondag med mycket mer ork. Min kropp har inte varit sig lik de senaste månaderna... Mycket toppar och dalar av ork och lust. Antar att det går över, men vill bara dela med mig av dåliga dagar också, så inte ni går runt och tror att jag aldrig har dåliga dagar, det är ju sällan man skriver om det. Egentligen inte för att jag vill dölja det, utan mer för att jag vill att ni ska komma in hit och hitta inspiration och pepp. Men man är ju ändå inte mer än människa.

Ska hoppa i säng nu och ladda för en ny dag. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0