Tabata-onsdag

Nyss hemkommen efter ett konditionspass på gymmet. Det var lite segt först då jag har grym träningsvärk sen söndagens sjuka benpass! Men det blev svettigt och jobbigt i alla fall!

Värmde upp på roddmaskinen 5 minuter, och sen körde jag tabataintervaller (jag har skrivit om dom tidigare, men för er som inte vet - man jobbar 20 s max, och vilar sen 10 s, detta upprepas 8 ggr). Jag körde först på cykeln, sen roddmaskinen, med hopprep och på crosstrainern. Varvade ner några minuter på cykeln innan jag tog min egen cykel hem.

Det går riktigt jäkla bra med träningen just nu! Så himla underbart. Körde ett riktigt bra ryggpass igår också, så så såååå kul!!

Ska fixa matlådan till jobbet, duscha och sen inta dagens första mål innan jag sticker iväg på jobbet, jobbar till stängning idag. Men efter idag är ju halva veckan gjord - skönt ;) Mitt liv är riktigt enformigt just nu, så det förvånar mig att ni fortsätter titta in! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0