Luciadagen


Godmorgon på er! Fredag den 13e idag, men alla ni som följer mig på instagram vet att jag hade min otursdag igår. Tur för mig att den är över, men den kostade mig en trasig telefondisplay, glas i tummen, platta lussebullar (😂😂😂), en promenad från gymmet i spöregn och en hel del andra grejer.. Men fick ju i alla fall klippa och färga håret, träffa Anna och träna ett ganska bra rygg/biceps-pass. Har dock inte fått tillbaka styrkan till 110% sen förkylningen, så jag tar vilodag idag. Passar fint, för snart ska jag på lucia med Emma och sen ska 11 timmar avverkas på jobbet. Är ju nattöppet ikväll så vi har öppet till 22. Kommer hända massor av skoj och så kommer det troligtvis vara mycket folk också, plus att varorna kommer idag, så det blir nog roligt (och fullt upp).

Nu ska jag göra mig i ordning för lucian. Hoppas på att få lite julstämning eftersom den stack tillsammans med snön.. Kan inte riktigt fatta att det snart vankas jul, men jag längtar! Ingen stress i år för jag har ju köpt alla julklappar! Inte riktigt likt mig, men en positiv förändring 😉

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, ja längtar efter dig! ❤️

Svar: längtar efter dig med ju 😢😢😢💖
theresesandstroem.blogg.se

2013-12-13 @ 09:23:04
Postat av: Paulina

puss! <2

Svar: pusssss påre!! 😘😘😘
theresesandstroem.blogg.se

2013-12-13 @ 09:54:15
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: Paulina

<3* :* ;)

2013-12-13 @ 09:54:25
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0