When christmas comes to town

Ja hörrni, om det hinner komma upp ett enda inlägg efter det här innan jul, då borde ni bli galet förvånade. Det är helt galen julstress på jobbet, är inte en enda lugn stund, och sen är jag bara ledig en dag innan tisdag också. Dessutom är alla julklappar oinslagna, lägenheten måste storstädas, jag har lovat Susanne att göra julgodiset till måndag då vi firar jul med Fredriks familj (får två julaftonar i år) och såklart har jag satt ribban lite väl högt.. Men nu har jag handlat till allt så det är bara att genomföra ;) Dessutom ska det tränas och lagas mat i vanlig ordning, jag ska hinna träffa vännerna några kvällar, köpa de sista julklapparna, gå på systemet osv.  "Det blir jul i alla fall", sa chefen, men allt måste ju hinnas med.. 

Var galet pigg när Fredrik for på jobbet så nu ligger jag i soffan och ser film och sen ska det bakas julgodis som sagt. Det blir 11 sorter i år...haha!

Om jag inte tittar in här mer så ska ni ha en fantastiskt god jul och (kanske också) ett gott nytt år. En årsresumé kanske vore bra, men det får bli en annan dag. Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0