All we have is this moment, let's make it beautiful.

Den här bilden gör mig genuint glad. För här var jag verkligen det, genuint jävla glad. Sakta men säkert tar tiden mig mot detta. Mot ren och skär glädje igen. Mot att vara nöjd med den jag är och nyfiken på allt nytt. Det har varit en svacka ett tag, men efter regn kommer solsken som dom säger. Framöver sker några förändringar i mitt liv och jag ska ta emot dem med öppna armar. Slita mig igenom tuffa perioder med ett leende på läpparna och vara glad och tacksam för allt jag har i mitt liv just NU. Det går inte att vänta på att de bra tiderna ska komma, eller att livet ska "börja". Jag lever här och nu, låt oss göra det bästa av det. 
 
Petter - Håll om mig. 

Kommentarer
Postat av: Clara

<3

2013-02-23 @ 20:23:40
Postat av: Karin

Hjärta vännen! Och du är helt bäst precis som du är!

2013-02-23 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0