Backattack

Har haft en grym start på min tisdag! Först fick jag sova till 8, sen klev jag upp och stekte proteinpannkakor på vaniljproteinpulvret som kom igår. Grymt gott blev det! Åt alltihopa med kiwi och hallon. Lite senare var det dags att fara på gymmet och väl där fick jag till ett sjukt bra rygg- och bicepspass! Kämpade på med dessa chins, ökade i marklyft och körde stångrodd för ryggen. Biceps fick en omgång av stångcurls, bamsecurls och liggande bicepscurls i dropset. Idag var det verkligen smärta i träningen! I stort sett varje repetition gjorde ont i musklerna. Oj så skönt och oj vad träningsvärk jag kommer ha imorgon :)

Har ätit kyckling, blomkålsmos och sallad till lunch, duschat, packat väskan och fixat mellanmål och ska strax iväg och jobba. Jobbar till stängning idag och sen springer jag ner på sporthallen och kör lite bandy.

Ha en fin dag!

(Fick inviga mina nya träningstights idag..)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Vilken rumpa!!! Sån vill jag med ha! :*

Svar: haha du är så go! det blir nog inga problem som du hänger på gymmet :*
theresesandstroem.blogg.se

2013-02-26 @ 13:26:09
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0