Förkylning på ingång

Morgongym med Emma nu. Kastade mig upp ur sängen imorse när jag fick sms av henne, hade ju glömt.. Slängde i mig en halv banan och en knäckemacka. Hann inte tänka på det ena eller andra, men nu när jag väl är här känner jag att "jäklar vad snorig jag är", hostar och har känningar i halsen. Och trots att jag är på gymmet redan ska jag inte göra som mitt gamla jag och köra på ändå... Känns skit rent ut sagt, men så måste det bli. Vill verkligen inte dra ut på det. Jag ska lyfta lite, känna lite på vikterna och kanske trampa lite på crosstrainern, men annars blir det Emma som får jobba. Ska se till att hon får köra åt mig med ;)

Hoppas ni får en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0