Kvällsgym

Ligger i soffan efter middagen och laddar för ett pass på gymmet och en promenad. Har som bestämt mig för att gå morgonpromenader nu varje vecka måndag-fredag. Tar helgerna som dom kommer och lämnar öppet där. Och just idag blev morgonpromenaden en kvällspromenad eftersom jag blev väckt 7.45 imorse och tillfrågad om jobb kl. 8. Bara att kasta sig upp ur sängen med andra ord! Försöker få in rutinen på promenaderna igen för att jag mår så bra av dem.

Dagens middag blev köttfärs med massa goda kryddor, ärtor, alfalfagroddar, paprika och en klick färskost. Var inte så superhungrig då det inte hade gått så längesen jag åt mellanmål. Gott i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0