Matbilder

Dagens underbara middag som fastnade på bild. Det är nåt speciellt med mig och att fota mat, tycker det är så roligt att ha matbilder att kika på! Idag blev det laxfilé, vitlöksfräst bladspenat, avokado, rivet äpple och en klick minikeso. Sjukt, grymt gott!

Idag var en sån där typisk "ingen-motivation-till-att-träna"-dag. Trots allt åt jag mitt mellanmål efter jobbet (knäckebröd med makrill, mums!) och åkte iväg till gymmet. Fastän det var riktigt jobbigt från första stund så fick jag till ett grymt bra ben-pass och jag var så jäkla nöjd och glad och svettig efteråt. Just idag behövde jag vinna mot känslan, och det gjorde jag verkligen! Så mycket godare med middag efteråt och så mycket bättre känsla i kroppen!

Imorgon blir det träningsvila, åker till Umeå med Fredriks familj för att fira hans söta mormor i efterskott, blir massa god mat på stan, shopping och sen teater på kvällen! Dessutom fyller hans bror år imorgon, så det blir ett dubbelfirande!

Men först, slänga upp fötterna i soffan med en skål nötter - typ det godaste som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0