Äpple- och hasselnötsbröd

Imorse blev det sovmorgon, sen klev jag upp och slängde ihop brödet och skjutsade in det i ugnen. Kunde sen ligga och dra i sängen i 45 minuter tills det var klart. Så himla smidigt med bröd som man bara kan röra ihop utan att behöva jäsa och greja. Just det här receptet är väldigt bra också då det innehåller mycket protein från både kvarg och bakproteinpulver!

Medan det svalnade hann vi handla lite och sen blev det mysfrukost med ägg, apelsin, te och så brödet förstås, med mycket smör och ost. Mums!

Nu ska jag ta på mig lite bättre kläder och sen ska vi ut och gå en sväng med hundarna. Och ikväll blir det bandy!

Jag har verkligen inte gjort något vettigt på hela helgen (förutom att träna då), men oj så skönt det har varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0