Upp och ner.

Men jag ger det en chans ändå ;)

Idag var det rygg och biceps på träningsschemat. Var helt sjukt mycket folk på gymmet! Men jag fick till ett rätt bra pass ändå!

*Chins (kan äntligen göra en själv, vilket varit ett mål ett bra tag, snacka om lycka!!). Fick hjälp av Fredrik då jag inte orkade.
*Marklyft (nytt personbästa, 70 kg!)
*Ryggresningar
*Liggande bicepscurls
*Skivstångscurls
*1 set Bamsecurls (sen va det nån som tog maskinen...)

Trött och nöjd gick jag från gymmet iaf, käkade snabb middag och nu ska jag strax iväg på bandy.

Ska lägga upp ett recept senare på dom nyttiga chokladbollarna jag och Emma hittade på igårkväll! Smakade som vanliga, förutom att man kunde äta dom med riktigt gott samvete!


Kommentarer
Postat av: Karin

Nu blev jag glad! Jag hoppas att du ska vilja fortsätta skriva, är så roligt att veta lite vad du gör och tänker ibland :) men självklart ska du ju sluta om du känner för det! Men iaf, dina inlägg läses först av alla, så du vet! :) hihi. Puss vännen!

2013-01-22 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0