Workout.

Eftersom jag tappat lite motivation kring det här med bloggandet, tänkte jag att jag kanske ska byta riktning. Har inte så mycket av vardagen att berätta om. Det är mest jobb och träning och så rullar det på.. Därför tänkte jag att jag skulle börja skriva lite mer om träning som ändå är mitt största intresse. Tänkte att jag kanske kunde lägga upp lite recept och mattips, lite träningspass och andra tankar, bara för att få mer inspiration till att skriva. Kommer såklart skriva om livet i allmänhet också, men bara om det som kan vara roligt att läsa om. Vi får se hur det går helt enkelt, jag ger det en chans iaf :)!


Kommentarer
Postat av: emelie

Kul!

2013-01-14 @ 15:13:46
Postat av: Karin

Tyckte jag lät som en väldigt bra idé stumpan! :)
<3

2013-01-14 @ 16:40:13
Postat av: Clara

Snygging! Låter kanon :) <3

2013-01-15 @ 13:19:07
URL: http://claramarkeby.blogg.se
Postat av: Emilia

YES!!

2013-01-22 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0