Lunchtankar

Sitter hemma på lunch och deppar över att hela, hela sommaren kommer bestå av jobb. Så kommer hösten och vintern också se ut. Men jag inser att sånna tråkiga tankar inte kan tänkas, det är nog med att jag kommer jobba 5-6 dagar i veckan, det är nog tid spenderad på jobbet. Men om jag dessutom tänker på jobbet under min lediga tid kommer sommaren verkligen inte bestå av något annat. Dags att tänka om, börja njuta av den ledighet jag får och ta vara på sommaren så gott det går. Det går ut över mina närmsta och då har det gått för långt. Tur att mina vänner inte heller har någon semester, så vi kan tycka synd om varann :)

Det mesta sitter ju i huvudet - det blir vad man gör det till.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Kusin Helena

Jag slåss precis med samma tankar.. Det är så tråkigt när alla andra går på semester och sen vet man själv att man jobbar hela sommaren.. Jag försöker se det som en investering och att det kommer att betala sig när vi ska åka iväg i januari(ni i feb) Då måste alla andra jobba och vi ska sola och bada!;P Jag har även tagit ledig tre fredagar i sommar.. Känns lite lyxigt.. Ta hand om dig så ses vi nästa vecka! Kram

2013-07-12 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0