En liten avstickare

Vad fina ni är som fortsätter titta in här. Som sagt är mycket annat prioriterat i mitt liv just nu och jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt nu när allt går så mycket på rutin.

Jag jobbar, äter (massor just nu, testar något nytt), tränar och klämmer in dejter med mina närmsta däremellan.

Jag kan berätta något annorlunda i alla fall - som egentligen inte hör hemma i den här bloggen. Jag som verkligen älskar att baka ska äntligen få baka på riktigt! Jag har gjort mycket lowcarb-bröd och annat den senaste tiden, men det är inte lika roligt som att baka kakor osv. Började räkna och insåg att det är MINST 4 månader sen jag bakade något med mjöl och socker. Nu har svärmor beställt cupcakes till imorgon (min enda lediga dag i veckan) och vem är väl jag att säga nej? Har längtat i flera dagar! Det är liksom ingen mening att baka här hemma annars för vi äter ändå inte upp det.. Det blir en repris på de cupcakes jag gjorde på min födelsedag förra året - hallon och kolacupcakes, chokladcupcakes och citroncupcakes.

Som sagt, ledig dag imorgon. Startar dagen med bakning och sen får vi se! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0