Hemma i vardagen

Godmorgon! Nu var det ett tag sen. Jag har ju som sagt varit en vecka i Turkiet med bästa vännerna, vi har njutit och haft sjukt roligt! Jag ska berätta mer senare, och kanske bjuda på lite bilder!

Det har inte blivit någon träning där nere och jag behövde verkligen vila. Nu är jag däremot mer taggad än någonsin och har klivit upp för att sticka iväg på gymmet, börjar jobba 12 idag. Nu är jag ju solo, 3 månader med PT-Helena är slut och jag ska återkomma om det också.

Skönt är det i alla fall att gymmet utökat öppettiderna, så framöver när man börjar 8 hinner man ju faktiskt förbi på gymmet kl. 6, så jäkla bra!

Som sagt är det dags att dra iväg nu, ha en grym dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0