Brödbakning

De bra passen fortsätter avlösa varandra och idag kände jag mig sådär grymt stark! Hade ett riktigt roligt pass och det brände i musklerna och flåsades riktigt bra. Baksida var det idag, och då tränar jag alla muskler på baksidan kroppen - baksida lår, rumpa, baksida axlar och hela ryggen. Dessutom en hel del pulsövningar emellan. Avslutade passet med att träna på huvudstående och det går väl ganska bra ändå, mycket nötande kvar dock! Det svåraste är att få in själva balansen mer än ett par sekunder. Men, övning ger färdighet! Hade ju bästa träningssällskapet också, Emma och Freddan!

Åt torsk, råris, avokado och sallad till lunch och nu har jag nyss bakat mitt bästa lowcarb-bröd. Det ser inte mycket ut för världen, men det är sååå himla gott!

Jobbar bara 3 timmar ikväll, känns skönt! Så tills dess ska jag väl duscha, fixa lite här hemma och kanske gå ut och gå en sväng.


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är bäst! loveu

2013-03-15 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0