Den där balansen

Ännu ett sånt där roligt, jobbigt, skönt och utmanande pass är avklarat! Framsida och kondition idag! Underbart!

Nu har jag duschat, fixat matlåda och mellanmål, packat bandyväskan osv.

Fick respons av coach Helena igår, hon tyckte maten har sett jättebra ut hittills och det känns kanon! Att man är på rätt spår liksom. Jag har kanske inte berättat det än, men jag kommer ha en "fri" dag i veckan, där jag får kliva ut från de normala rutinerna lite och äta det jag är sugen på. Inte något frosseri direkt, men för att stilla suget liksom. Bara det känns också så himla bra, det blir ju väldigt hållbart också, att man kan vara onyttig ibland också - den där balansen ni vet. Den där underbara balansen som jag eftersträvar. Där jag kan lära mig njuta av godsaker ibland utan att spåra ur och få dumma tankar. Och att jag sedan utan problem kan återgå till det vanliga och vara nöjd med det. För vanlig, nyttig mat är ju underbart god, liksom några bitar. choklad ibland! Det har sin egna charm liksom!

Lite spontana tankar sådär bara...dags att dra iväg på jobbet!

Bild från gårdagens helkroppspass - tåhävningar i smithmaskin.


Kommentarer
Postat av: lisa

Snygga träningstights!! :)

Svar: tack! :)
theresesandstroem.blogg.se

2013-03-12 @ 18:11:24
Postat av: Clara

Men, snygg bruuuud! :)

Svar: du är snyggg!! :)
theresesandstroem.blogg.se

2013-03-13 @ 08:13:05
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0