Frukostskål och jobb

En annan sorts frukostskål. Kvarg (ja, det finns någonstans där under). Äpple. Kanel. Pumpafrön. Gojibär. Mandlar. Cashewnötter.

Idag blir det vilodag från träningen. Eftersom helgen är rätt fullspäckad så blev det enklast att klämma in alla pass måndag-torsdag. Igår när jag skulle sova höll jag inte på att kunna somna för att jag var så slut i benen att det riktigt pirrade i dom, hoppas lite vila kan pigga upp dom igen, haha.

Jobbar 11-16 idag, ska bjuda på mat på Coop, så kom gärna förbi och smaka, haha. Sen hem för middag och fix, kl 19 drar jag vidare för jobb på Kronan. Vi har rockabilly-pub ikväll, kommer bli sjukt skoj, och sent dessutom!

Dags att göra sig klar nu i alla fall, måste handla lite lunch och förbereda middagen innan jag börjar jobba. Tror det kommer bli en kanonrolig dag i alla fall, kommer få träffa flera stycken som jag längtat efter att träffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0