High Intensity Interval Training

Japp, idag var det detta på träningsschemat - HIIT (High Intensity Interval Training). Nu när jag kan andas igen och svetten slutat rinna ner i ögonen så kan jag säga så mycket som att det är mitt jobbigaste träningspass på, ja, jag minns inte sist det var så sjukt jobbigt. Under en del av passet spröt tårarna nästan för att det var så jobbigt. Haha. Men nu är det över, och jag gjorde det! Grymt!

Nu väntar jag på middagen, lax idag! Och sen tror jag att jag ändå trotsar min smått trötta kropp och spelar lite bandy ikväll, det är ju så roligt!

Sjukt nöjd tjej som trots 50 timmar jobb i veckan fått till 6 träningspass och massor av bra mat. Tar med mig den känslan in i nästa vecka!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0