Modo-match och muffinsbak

Tisdag idag, och här har det sannerligen varit lugnt. Igår åkte jag iväg till Övik efter middagen med några vänner och såg Modo-Färjestad! Slutade med en grymt skön seger till favoritlaget mitt! Stannade på Max på vägen hem och dom andra käkade, själv var jag dock inte hungrig, och ska ju dessutom inte äta så mycket sent på kvällen. Men lika roligt hade jag för det!

Sent i säng blev det och tidigt upp imorse då jag åkte på jobb 7-16. Var rätt trött på jobbet men dagen gick fort och direkt efter jag hade slutat gick jag ner på gymmet och körde dagens pass, framsida! Var som sagt lite seg, men ko igång bra ändå! Skönt!

Har nyss käkat middag, kyckling, broccoligratäng, sallad och kesella-bearnaise. Recept kommer!

Dessutom ska ni så småningom få receptet på dom UNDERBARA choklad- och jordnötssmörs-proteinmuffinsen som jag gjorde igår....mmmmm.. Dom är liksom slut nu (blev iofs bara 5 st), men här måste bakas nya! Nomnom! För tillfället får ni njuta av en bild, för nu ska jag iväg på bandy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0