Påskvecka

Tisdag morgon. Käkar fiberhavregrynsgröt kokt med mjölk, chiafrön och mesquite. Ovanpå - banan, salta jordnötter och mandlar. 2 ägg på sidan om. Laddar upp med stor frukost idag innan gymmet. Igår tränade jag också på morgonen men åt lite för lite frukost och kände mig lite halvseg, därför testar jag att ladda med mer kolhydrater så får vi se om jag känner mig piggare idag!

Framsida idag, senare jobb som vanligt och direkt efter blir det bandy!

Hade hur som helst en helt sjukt bra helg! Lördagkvällen var den roligaste på länge faktiskt, underbart! Jag behövde verkligen det. Tack alla inblandade för den!

Och nu går vi in i vecka 4 med coach Helena. Och påskvecka är det dessutom. På fredag är det Varpsjönappet och pizza hos moster på kvällen enligt traditionen, sen på lördag åker jag och Fredrik till Holmträsk och stannar till måndag, sååå skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0