Planering är A och O

Är man inställd på att få resultat av träning och kost är det otroligt viktigt att lära sig planera. Har man inte planerat sin kost är det lätt att ta till dåliga alternativ när man börjar bli hungrig. Mina matlådor tar upp mest plats i kylskåpet på jobbet, men det får dom leva med :) Idag är ett bra exempel. Jag har en halvtimmes lunchrast och hinner inte hem för att äta. Däremot ska jag vara hemifrån från 11 till strax efter 8 och då räcker inte lunchen mitt på dagen till att hålla mig mätt och glad. Det blir många små lådor, och grejer i plastfolie, men det är sååå värt det.

I matlådorna idag:

Mellanmål nr 1: Kvarg, hallon och cashewnötter.

Lunch: Lax, råris och paprika.

Mellanmål nr 2: 1 avokado och några skivor skinka.

Middagen äter jag när jag kommer hem. Svårare än så behöver det inte vara!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0