Älskade, underbara mat

Hörrni, igår la jag ut en bild på kokossmör på instagram. Det är bara att mixa en påse kokos tills det blir smör. Det är alltså SÅ.JÄKLA.GOTT. Helt underbart. Men! Gör inte som jag och stoppa in burken i kylskåpet. När jag tog ut min i morse så var det STENhårt. Och det stod framme hela dagen men blev aldrig mjukt igen, så förvara det i skafferiet och INTE i kylskåpet. Fick karva ur det hårda ur burken och nu har jag gjort en ny laddning, som står säkert i skafferiet!

Hade tänkt skryta med en riktigt fin bild på mitt efter-tränings-fika ute på balkongen. Men så fort fikat var färdigt blev det totalt mulet, så det var inte mer med det.. Blev ett riktigt bra benpass idag i alla fall! Skakis som sjutton efteråt, precis som det ska vara! Sen åts det banan, kyckling och crisprye med skinka och minikeso till fika.

Åt förresten också en grymt god lunch! Sötpotatis, stekta torskfiléer med massa citronpeppar, en perfekt avokado, massa citron och sallad. Åh, underbart. Ja, allt är bara såååå gott just nu. Älska mat <3

Idag landade också coach Helenas nya (och sista!!) upplägg i inkorgen. Oj, vad jag kommer få kämpa och slita. Men roligt är det!

Nu ska jag försöka göra lite mer nytta här hemma, bättre ordning ska det bli! Och ikväll ska jag träffa Karin, wihoo!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hahah! Gjorde kokossmör idag efter din inspiration. Ställde dock in det i kylskåpet.. nu ikväll efter att ha duschat och satt mig till ro, läser jag din blogg (inte i kylskåpet!!) Springer till kylskåpet.....redan försent. Hahah.

Svar: hahahaha!! märkte dock igår att mitt blev hårt i skafferiet också, så jag vettefan ;)
theresesandstroem.blogg.se

2013-05-06 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0