Bra träning och nedräkning

Godmorgon. Onsdag idag och jag jobbar kväll. Är därför uppe tidigt för att hinna fara på gymmet, fixa lunch osv. Idag ska vi inviga salladsbaren på jobbet, så jag gissar att det kommer vara full fart. Som alla andra dagar typ.

Jag skrev ju i måndags att jag kände mig väldigt seg, men igår stack jag på gymmet efter jobbet och hade jättebra energi, sjukt roligt. Rumpa, axlar och mage blev det och jag mådde så bra efteråt. Lite så är det just nu, det går väldigt mycket upp och ner.

Men vet ni vad? Idag är det bara 5 dagar tills vi åker till Turkiet! Helt sjukt! Gruvar dock lite inför helgen, i alla fall lördag då jag ska jobba 9-18 och sen direkt efter sticka iväg på Kronan och jobba på puben tills vi stänger vid 2. Men efter det får jag ju semester i en vecka i alla fall, så det ska nog gå bra.

Nä, nu ska jag iväg på gymmet, rygg och biceps idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0