Dålig inspiration

Lördagkväll och jag är galet seg och trött. Har jobbat 9-18 idag, stack direkt till brandstation och sprang intervaller efteråt och oj vad det tog emot idag. Men jag gjorde det i alla fall och det behövdes idag! Har varit lite seg och omotiverad de senaste dagarna, men det är alltid värt när man vunnit över den känslan, även om det inte blir något jättebra pass. Ni vet, the only bad workout is the one that didn't happen!

Igårkväll hade vi supertrevligt i Vilhelmina med jobbet! Kallskuret till middag med massa sallad och frukt, och sen discobowling i flera timmar. Efteråt for vi hem till chefen och umgicks. När vi rullade mot Åsele vid 23-tiden snöade det galet mycket så det tog sin tid att komma hem...

Imorgon vankas jobb, gym, fix i lägenheten och bandy. Just nu är det inte så inspirerande på bloggen, men det speglar mitt liv ganska bra just nu. Jobbar, tränar och emellanåt försöker jag hinna få någon ordning i kaoset hemma.. Längtar tills det är fixat, och då lovar jag att komma med mer inspiration, tips och recept. Just nu har jag ju inte tid att baka..

Ska i alla fall avsluta den här kvällen med att stryka och hänga upp några gardiner, och sen äta proteinfluff till kvällsfika. Inget godis ikväll (hade ju mina fria dag i tisdags).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0