En passerad helg

Måndag morgon igen. Helt galet vad snabbt förra veckan gick. Det blev inte mycket skrivet här under helgen, men jag har inte haft så mycket tid.

Fredagkväll jobbade jag till stängning, sen gjorde jag middag och körde lite grejer från gamla lägenheten. Hann också hälsa på Karin och Clara en stund, mys.

Lördagen bestod av jobb 9-18 i det underbara vädret, jag njöt verkligen av att stå inne... Fick i alla fall grillat av mamma och pappa efter jobbet och sen åkte jag och Emma till Vilhelmina och drog raggen. En bra kväll!

Igår klev jag upp vid 9, slängde i mig ett knäckebröd och lite vattenmelon och sen stack jag iväg på brandstation för att köra HIIT-passet. Roddintervaller, en cirkel med basövningar och lite annat. Sjukt jobbigt och svettigt, men jäklar vad jag rockade! Det gick så jäkla bra och jag hade så jäkla roligt. Riktig svettlycka! Sen blev det frukost i solen på balkongen och efter det städade jag, mamma och Susanne ur våran gamla lägenhet hela dagen. Flyttade också alla kläder och grejer som var kvar där så kvällen ägnades åt att få någon ordning och se hockey-VM. En sån dag som man blir lite extra stolt över att vara lagom ;)

Nu ska jag sticka iväg på jobbet tre timmar och sen ska det lagas mat åt hjärtat som kommer hem idag, ska städa och tvätta här hemma, och så ska jag och mamma åka på Genbäcks en sväng. Ikväll ska jag och brudarna som ska åka till Turkiet träffas och snacka ihop oss lite, längtar så jäkla mycket tills det bär av!

Ett långt catch-up-inlägg blev det, avrundar med lite blandade bilder. Mestadels mat, men det är ju så mitt liv ser ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0