Fredagskänsla på en tisdag

Nu har jag helg. Gött! Åker till Stockholm med Fredriks familj imorgon. Vi ska bo hos hans faster och gå på stan och sådär. Och sen på lördag ska vi se Bruce Springsteen på Friends Arena. Känns sjukt skönt att fara iväg och göra något annat! Blir ett stopp på IKEA imorgon också, alltid lika roligt!

Efter jobbet idag stack jag iväg på gymmet och körde rygg/biceps. Idag gick det jäkligt bra och var jäkligt roligt! Kanske gjorde min fredagskänsla i magen lite också, nu när det liksom är långhelg! Dessutom har jag ju jobbat fem dagar i rad nu, så det blir liksom fredag i huvudet.

Nu fikar jag kvällsfika i soffan, ska snart diska undan och så. Hann inte göra det tidigare eftersom jag har haft Clara här ikväll! :) Ska packa färdigt också, och duscha. Har packat ner träningskläderna också, det är ju njutning det också, även fast det är "semester". Har två pass kvar för veckan som vi ska försöka hinna med i alla fall!

Imorgon åker vi klockan 7, så det blir en tidig morgon. Hoppas jag kan uppdatera er lite under dagen, annars hörs vi när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0