Funlight

Lite oinspirerad och trött. Jobb idag igen. Men igår hade jag en toppendag! Morgonträning med hjärtat. Sötpotatis till lunch (det kan man inte bli annat än glad av). En mys- och catch-up-dag med Anna. En god torskmiddag. Och tillslut en dejt med tjejerna inför Turkiet, oj vad jag längtar nu!

Strax ska jag käka ett sent mellis och dra iväg på jobbet, jobbar kväll idag igen. Sen har jag faktiskt helg och det ska bli så skönt!

Tänkte bara tipsa om typ det godaste (ja, jag tror att jag säger det om allt). Jag vet att det inte är det minsta naturligt osv, men jag älskar det och tänker fortsätta äta det så länge jag vill ha. Det finns delade meningar om hur bra det är för kroppen osv, men det är ett val jag gör och så är det med det!
Blanda kvarg med Funlight och njut! Gärna Wild Berries, smakar som socker-yoghurt, men tillför grymt bra med protein och inga snabba kolhydrater alls!

Som sagt får man göra val utifrån sig själv, vissa säger att sötningsmedel är riktigt dåliga, att man kan få diverse sjukdomar av aspartam osv. Men jag använder endast Funlight i kvargen och det blir inga extrema mängder, det gör det bara lite godare - och jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0