Hemma i rutinerna

Detta kan vara bland det skönaste med att komma hem. Äta sin egen frukost precis som man vill ha den, i morgonrock. Kvarg, knäcke och äpple imorse, för att jag var sugen på exakt just det.

Maten har inte varit perfekt i helgen, onsdag hade jag planerat bra och då var det bara middagen som inte blev 100%. Torsdag och fredag blev inte så jättebra dagar, inte alla mål i alla fall, men så är det ibland. Lördagen blev ganska bra och söndagen likaså. Som sagt så är inte det mycket att noja över. Det är svårt att styra när man åker bort sådär, bor hos andra som inte äter som man själv gör. Magen har inte varit min vän i helgen, men det har varit gott i alla fall, haha.

Nu är det ordentlig mat som gäller i alla fall. Körde dock bara ett träningspass under helgen, har inte alls haft någon energi och hade tänkt köra det igårkväll när vi kom hem istället, men istället för att vara dum och köra på när kroppen kändes tömd, hoppade jag helt enkelt över passet och idag kör jag igång med nya träningsupplägget istället! Det är sällan jag hoppar över ett planerat pass, men nu blev det så helt enkelt.

Iväg på jobbet, 8-11 - skönaste starten på en måndag! Efter det blir det lunch, träning, tvätt och fix och sen en snabbdejt med Emma.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag tänker alltid på det, du skalar alltid dina äpplen så sött! :) Hela du är söt! ;) Längtar efter dig snuttiruttan. Puss i love

2013-05-13 @ 17:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0