Lite sliten

Jag ber om ursäkt för min dåliga träningsinspiration i veckan. Men faktum är att den här veckan har inte alls varit som planerat. Jag har hittills tränat "bara" 2 pass och gått 3 promenader denna vecka. Troligtvis blir det inga fler pass, beroende på hur jag känner mig på söndag. Jag har varit tömd på energi nästan varje dag, förutom onsdagen. Tisdagen var ganska okej också, men jag har fått släpa mig ur sängen och inte haft energi till något, förutom att jobba.. På söndag morgon kommer jag sammanlagt ha jobbat 52 timmar på 6 dagar. 52 jobbiga timmar dessutom, som inte har känts som vanligt. Från första minut har jag velat gå hem och sova. Om detta beror på stress, överträning eller mycket på jobbet vet jag inte, men det har verkligen varit mycket av ALLT en tid nu. Att jobba mycket och träna minst 5 pass i veckan, plus all stress på jobbet och allt nytt att ta in och lära sig, har börjat kännas som att det är för mycket att hantera. Det som skrämmer mig mest är hur det skiftar från dag till dag - hur jag ena dagen kan hoppa och skutta av lycka, till att nästa dag knappt vilja kliva upp ur sängen. När jag skriver det såhär inser jag hur sjukt det låter, och hur jäkla mycket jag behöver en vecka ledigt i Turkiet. Resten av sommaren är full med jobb, så det är bäst att njuta medan man kan.

Jaja, nu är det två jobbdagar kvar. Börjar 11 idag, jobbar till stängning.
Och sen imorgon är det 17 timmar jobb kvar innan jag äntligen får semester. Först 9-18 på jobbet, och sen vidare på Kronan för att jobba på puben. En veckas semester på det kommer sitta så jäkla bra.


Kommentarer
Postat av: Karin

Men vilken fin klänning på världens finaste tjej! Och du får vara försiktig, inte ta ut dig helt. Tur vi har Turkiet :) hihi. Pusslove!

2013-05-31 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0