Underbara söndag

Vilken underbar dag jag har haft idag! Och vilken kontrast det blev mot gårdagen! Igår var jag trött, energilös och less på det mesta. Idag har jag varit på jättebra humör sen jag klev upp. Jobbet gick jättebra (jobbade 9-14), all mat smakade helt jäkla underbart, jag hade grym energi på träningen och körde ett grymt bröst/axlar/triceps-pass. Efteråt hade jag sjukt härlig energi i kroppen, strök gardiner och satt upp i alla rum, städade undan lite, packade upp lite grejer från lådor osv. Åt en enkel, men jättegod middag som inte behövde tillagas ett dugg (korv med 90% kötthalt, rostbiff, krispigt grönt äpple, sallad och philadelphiaost) och sen svängde jag ihop mandel- och cashewrutor och kokossmör. Det blev ingen bandy, då jag kände att jag fick prioritera lägenheten idag. Det behövdes för det är ingen ordning här och det är så jäkla jobbigt. Jag körde ju gympasset enligt schema i alla fall, så jag har ändå gjort något vettigt! Vill inte gå på bandyn bara för att jag borde, det ska ju kännas roligt!

Nu ska jag ta med mig min underbara magkänsla in i duschen och sen sova. Imorgon är det kortkort jobbdag (8-11), så skönt! Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, gymmet är det enda planerade!

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0