Uppdatering från sängen

Jeeeez, vilken dag! Uppe med tuppen för att träna som sagt. Hade hoppats på att hinna ut i solen en stund innan jobbet men jag blev fast i köket med att fixa matlådor, och sen skulle det duschas och ätas och göras mellanmål, och sen var det bara att cykla på jobbet. Hade fullt upp hela dagen. Sen vid stängning cyklade jag hem, provade en av mina nyhemkomna Questbars (dom har grymma näringsvärden! inte som vanliga sockerbombade bars...) till kvällsfika och sen cyklade jag hem till mamma och pappa för att möta upp syster och gå en promenad runt Söråsele. Är äntligen hemma och har lagt min något trötta kropp i sängen. Ändå känner jag mig full med energi efter att ha fått surra ut med syster. Guld.

Imorgon blev det jobb sådär på min lediga dag, så kl. 5.30 ringer klockan. Dags att slå igen mina blå alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0