Valborg och flytt

Här har det varit tyst (igen).. Valborg spenderades på bästa sätt, god mat och bra vänner. Hade riktigt jäkla roligt!

Igår mådde jag väl ungefär som jag förtjänade. Vi sov hos Paulina i Söråsele, så jag kom inte hem förrän 12 igår. Då blev det lite lunch och sen var jag tvungen att sova en stund. Fredrik kom hem efter jobbet kl 14, och då började vi flytta. Så igår kväll sov vi första natten i nya lägenheten. Bjuder inte på några bilder härifrån än så länge eftersom det fortfarande är kaos. Och idag åker vi och hämtar soffan i Umeå när Fredrik har slutat jobba.

Sen vankas en jobbhelg, både fredag, lördag och söndag. Med undantag av fredagkväll då vi på jobbet åker till Vilhelmina och bowlar, kul!

Nu har jag nyss varit på gymmet efter två ofrivilliga vilodagar.. Rygg och biceps blev det idag och det gick rätt bra!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0