Fredag och kommande långhelg

Har gått morgonpromenad med sjuk träningsvärk i benen(!), läst ett fint blogginlägg som värmde i hjärtat och druckit morgonkaffe. Nu ska jag göra mig klar för jobbet, 8-12 idag, sen bär det av med bil till Umeå och vidare med flyg till Stockholm för en långhelg i stan med mitt hjärta. Vi ska bo på hotell, shoppa, träffa kusin Andreas och bara må. Som jag längtat efter detta, det ska bli så underbart skönt! 

Ska se om jag hinner författa klart inlägget jag påbörjat senare. Det blir typ en halv roman.. 




Kommentarer
Postat av: Karin

Ha en underbar helg nu gumman, njut av tiden och känn lugnet. Det är du värd! Puss ❤️❤️

Svar: tack älskade vän! puss ❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2013-11-08 @ 08:24:19
Postat av: Paulina

Ha en grym helg i Stockholm! N.J.U.T! :* <3

Svar: tack fina du! det ska jag! ha en bra helg du med! ❤️
theresesandstroem.blogg.se

2013-11-08 @ 09:50:13
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: Clara

Ha en underbar helg gumman, detta är du såå värd!! ❤️❤️ Puss!!

Svar: åh, tack gumman!!! puss ❤️❤️❤️
theresesandstroem.blogg.se

2013-11-08 @ 09:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0