Den senaste veckan och framtiden

Hej på er! Just nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och försöker vakna till. Jag har inte haft något speciellt att skriva. Allt rullar på som vanligt. Senaste veckan har varit jobb, träning, morgonpromenader (såååå vackert just nu!!!). Jobbade lördag så jag hade en kort helg igår. Jobbar mitt vanliga 8-11 pass idag och en vanlig vecka. På lördag däremot, bär det av till Övik för att se Modo med vännerna mina! Längtar!  

Livet känns verkligen bra just nu, en snabb vändning jämfört i somras då man ändå kan tyckas allt skulle känts bra. Men allt har sin tid, man får ta det som det kommer och just nu tänker jag verkligen njuta av allt och älska varje stund. Ett stort plus är också Stockholmsresan jag fick av Fredrik och som vi nu bokat in. Åker fredag eftermiddag den 8/11 och kommer hem på måndagkvällen därpå. En långhelg med min bästa. Dit längtar jag också! Men först njuta av en underbar vardag. 

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: anna

Längtar till lördag jag med!! :)

2013-10-21 @ 10:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0