Träningskärlek

Jo hörrni, jag lever faktiskt, tro det eller ej. Som vanligt är allt bra, och dagarna ser i princip likadana ut med jobb, mys med nära och träning, massor av träning. Som jag älskar det. Jag vet att jag har sagt det förr men träningen är verkligen en otroligt viktig del i mitt liv. Den går mig att må otroligt bra och det är så jäkla kul, speciellt nu när jag blir starkare nästan hela tiden! Det är så sjukt roligt och det gör mig så stolt, snacka om egoboost! Igår pressade jag t.ex. upp 50 kg i bänkpress på 4 reps! För ett tag sen gjorde jag 8 chins, 6 dips, en fyra på 80 i benböj och så de där 110 kilona jag drog upp i mark förra veckan. Ja, ni förstår - lycka!! 

Min planerade Öviksresa i lördags blev jobb på Kronan istället, hade lovat att jobba på puben så jag fick stanna hemma. Som tur va fick jag jobba med Emma, så det blev en riktigt bra kväll ändå! 

Kul att se att ni fortsätter titta in. Just nu har jag lite fantasibrist dock :)

Smygfotade en fönsterbild på gymmet, och hey! Jag har ju faktiskt börjat få axlar! Cheers på den!




Kommentarer
Postat av: Karin

Så underbart att höra att du är positiv och nöjd! Och fantastiskt roligt att du gör såna framsteg! Är så glad för din skull! Du är grym! 😊 puss!

Svar: Tack underbara, bästa du!! 😘😘😘 puss
theresesandstroem.blogg.se

2013-10-31 @ 08:48:37
Postat av: Clara

Du är bäst! Och jag blir så glad av att höra att du är så glad! Massa pussar på dig!😘

Svar: Åh, tack älskade vän 😘😘 du är bäst! Pusss
theresesandstroem.blogg.se

2013-10-31 @ 08:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0