Världens bästa vänner

Oj, vad många ni är som läst hela veckan trots att jag inte skrivit nånting! Kan börja med att säga att lördagen blev perfekt! Är så lyckligt lottad som har så fina vänner! Blev hämtad exakt i tid av Paulina och Anna. Vi åkte till Umeå och där mötte Emma upp oss mitt i stan. Dom tog med mig till Fortet och vi gjorde en massa celler - sjukt kul, än fast vi sög ;) Sen handlade tjejerna till tacos, och så godis såklart! Åkte till Karin och Clara och så lagade dom middag och sen fick vi surra ikapp hela kvällen. Var en helt perfekt dag och det var sjukt roligt att bli överraskad sådär! Dom är så underbara mina bästa vänner. Kärlek till er!!

Har jobbat och tränat annars i veckan. Orkar inte skriva mer just nu, sitter på rast på jobbet och laddar inför sista timmarna. Skriver mer senare. Kram!




Kommentarer
Postat av: Clara

Du är underbar! Massa kärlek!❤️

2013-10-18 @ 18:23:56
URL: http://claramarkeby.blogg.se
Postat av: Karin

Kärlek till dig världens finaste! ❤️❤️

2013-10-18 @ 19:42:26
Postat av: anna

Å kärlek till dig!!♥♥

2013-10-21 @ 10:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0