Benslakt

Var iväg på gymmet tidigare imorse och byggde på den där rumpan (+ benen och magen). Galet skönt! Och nu är jag lagomt mör inför dagens jobb! Sitter just nu och sörplar på lite kaffe och ska snart sätta igång.

Det har varit segt och tungt ett tag men någonstans ser jag ljuset i tunneln. Försöker lära mig att tänka positivt i alla lägen (trots att det är svårt). Det tar tid att vända en negativ inställning men jag kommer dit. Livet blir så mycket roligare om man kan vara positiv och glad.

Tacksam för att jag lever med en människa som alltid får mig att tro på mig själv och som stöttar mig i alla lägen. Du gör livet bättre. <3

https://cdn2.cdnme.se/2800261/7-3/pic_5239831c9606ee048bc748f3.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Kusin Emma

Snygg rumpa! ;)

Svar: puss på dä!
theresesandstroem.blogg.se

2013-09-18 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0