Fyra avklarade veckor

Sitter och väntar på Fredrik med en kopp kaffe, så jag tänkte passa på att skriva lite. Har varit en skön dag, älskar mina måndagspass (8-11), det är en lagom mjukstart på veckan ;) Har, förutom jobb, hunnit med matlagning, handling, promenad och ett besök hos mamma och pappa. Ska strax skjutsa hem Freddan och gå ut på en prommis med Anna, ska bli kul att få surra lite!

Vilodag från träningen idag. Har kört fyra dagar i rad nu, så jag vilar och laddar för bröst/axlar/triceps imorgon istället! Igår körde jag och Fredrik ett par sjuka backintervaller på löpbandet (bandyn blev inställd). Det slutade med att Fredrik ramlade ihop av kramp, och det säger väl en del om intensiteten ;) Grymt skönt efteråt i alla fall!

Har idag varit socker- och vitt-mjöl-fri i fyra veckor! Jäklar vad tiden går snabbt! Bara 11 kvar då, haha! Klapp på axeln på den i alla fall! Det kan vara jobbigt för stunden när man är sådär galet sugen, men med mat, kaffe eller Pepsi Max så går det över, oftast! Haha. Har dessutom hållit mig till fastan som planerat och ätit mina tre mål om dagen. Jobbigt ibland när man är riktigt hungrig på förmiddagen, men jag ääääälskar mina stora portioner, dom gör det värt väntan!


Kommentarer
Postat av: Karin

Snygg bruuuuuud! 😘

Svar: du är snygg!!!
theresesandstroem.blogg.se

2013-09-16 @ 20:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0