Ledig helg

Godmorgon! Just nu ligger jag i sängen och myser. Har en helt ledig helg framför fötterna och den ska utnyttjas väl! Ska strax kliva upp och klä på mig och sen vid 12 dra iväg till Kronan för att luncha med både Fredrik, kusin Andreas, Karin, Clara och André. Mys! Senare idag vankas ett pass på gymmet är det tänkt, och ikväll tänkte jag hinna träffa kusin Helena en sväng. 

Annars då? Kosten och träningen rullar på som vanligt, har gått bra på jobbet i veckan också men nu ska jag verkligen njuta till max av ledighet i helgen, då nästa vecka kommer bli riktigt stressig. Och så fyller jag ju 20 år på tisdag! 

Hoppas ni får en kanonfin lördag!




Kommentarer
Postat av: Clara

Fina du! Var så mysigt och välbehövligt att få ses en stund idag!❤puss

2013-09-28 @ 16:34:47
URL: http://claramarkeby.blogg.se
Postat av: Clara

Fina du! Var så mysigt och välbehövligt att få ses en stund idag!❤puss

Svar: håller med fullständigt! guldvärt ❤️
theresesandstroem.blogg.se

2013-09-28 @ 16:34:48
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0