Morgonträning

Igår när jag vaknade kände jag mig slö och trött. Var inte alls sugen på träning eller någonting annat heller. Jobbade 11-20 men gjorde ingenting annat på hela morgonen än att ligga under täcket i soffan. Så skönt och välbehövligt. Gjorde bort jobbpasset och sen spenderades kvällen på samma sätt som morgonen - med rumpan i soffan. Och det behövde jag.

Imorse vaknade jag med ny energi när klockan ringde 6.30. Stack iväg och körde det bästa rygg/biceps-passet på länge!! Var sjukt stark, glad och taggad. Ökade mitt personbästa i både chins, marklyft och latsdrag (gör numera 7 chins!!!!!). Är så glad att jag for dit även om det kändes lockande att mysa under täcket imorse. Nu är jag laddad för att jobba 9-18 och sen få en kort helg.

Hoppas ni får en lika bra start på dagen som jag fick. Ha en fin lördag på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) hur lägger du upp din träning? jag har ingen aning om hur jag ska lägga upp min träning och hur jag ska variera mig

2013-09-23 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0