Sjuksoffan

Ligger hemma i soffan i förkylning och vill inget annat än att bli frisk igen. Vaknade med grymt ont i halsen imorse, och var dessutom riktigt hängig. Var på jobbet tre timmar imorse innan dom skickade hem mig och har bara legat i soffan, sett tv och ätit sen jag kom hem. Blir inte mycket mer än så idag...

Riktigt trist känns det, att inte kunna vara på jobbet och träna i den utsträckning jag vill, men senast igårkväll körde jag ett grymt bandypass med galet bra energi! Sprang som bara den.. Men idag blir det helvila, och så får vi se hur det blir med jobb imorgon. Träning får vänta någon dag extra hur mycket det än tar emot..

Är dock inte speciellt förvånad över att jag åkte dit tillslut, har bara väntat på det...både pga jobbet där jag är väldigt utsatt för massor med baciller när man hanterar pengar och träffar så många människor, men också med tanke på att jag och min kropp gått på högfart en lång tid. Någon dag tar det stopp. Jag hoppas att den här dagen kommer räcka för den här förkylningen då jag inte alls är sugen på någon långvarig relation med dessa hemska baciller :)

Hoppas ni mår bättre än mig och att ni kör något roligt träningspass åt mig med! Tills jag är tillbaka får ni njuta av några peppande ord!


Kommentarer
Postat av: Karin

Kryakryakrya! ❤❤

2013-09-09 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0