Aktiv torsdag

Har inte tagit en enda bild idag, så i brist på bilder bjuder jag på en favorit från Thailand

En sjukt bra och aktiv torsdag är snart förbi. Startade med att sova till 8, och sen ut på en morgonpromenad med solen på näsan. Hem för proteinpannkakor och lite Gossip Girl. Lunch med Freddan innan jag cyklade iväg på jobbet där det blev full fart med städning och annat i tre timmar. Cyklade hem, fikade och sen stack vi ner på gymmet. Axlar, lite vader och stretch blev det idag! Sen hem, bytte skor och sen gick vi ut på ännu en sjukt skön promenad i sommarvädret(!!). Middag i soffan och nu är det dags för dusch och sen sängen! Är grymt bra när Fredrik börjar 5 på morgonen, då kommer jag också i säng tidigt ;) 

Imorgon är det fredag och sista dagen innan långhelg! Woooop!

Kommentarer
Postat av: heemmahos.blogg.se

Åååå vilken fin bild! :D
Längtar till onsdag! :* och helgen såklart! :D

Svar: tack fina du 😘 jag med!!! 😁👍
theresesandstroem.blogg.se

2014-04-24 @ 21:33:39
URL: http://heemmahos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0