Däckad i soffan


Japp, ligger utslagen i soffan efter ännu en sjukt aktiv dag. Startade redan kl. 6 imorse. Upp för morgonpromenad, vidare på jobbet efter frukost och packning, varudag på jobbet vilket innebar full fart hela dagen. Sen cyklade jag ner på gymmet och så brände jag och Freddan av ett sjukt benpass. Gjorde bl.a. PB i böjen idag - en etta på 90 kg!!!! Hade ju tänkt vänta med dom tunga vikterna tills efter dieten, men kände mig sjukt fräsch och stark, så förutom det blev det tre åttor på 70 kg också! Ökade vikterna i både utfall och benpress också innan energin gick rätt ner i botten. Resten av passet blev på ren vilja då kroppen inte riktigt ville som jag! Haha! Var minst sagt slut på efteråt. Åkte direkt hem och åt matlåda (eller ja, inte själva lådan men...haha) och sen fick vi med oss Björn på en härlig kvällspromenad i solen. Skönt, trots det sänkta tempot, haha. Ligger utslagen i soffan nu, ska snart duscha och sen sova tror jag. 

Är ledig till tisdag nu, och imorgon åker Fredrik till Umeå på hockeyavslutning. Har absolut inga planer faktiskt, men det känns rätt skönt faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0