Dagens träning


Tänkte bara kika in och berätta lite om dagens ryggpass. Har jobbat 12-20 och nyss käkat matlåda i soffan (kycklingfärs och bulgur). Körde i alla fall ett rygg/bicepspass med Fredrik imorse, tog 2 h och 15 min!! Haha! Vet inte varför det tog sån enormt lång tid egentligen, men det blev ett bra pass hur som helst! 

Började med chins som vanligt. Blev oviktade idag, körde så många jag orkade och sen pumpade jag ur så många jag kunde med fötterna på en bänk. Efter det - marklyft. Är så jäkla glad att fortfarande reppa på 100 kg i alla set! Känns grymt bra! Sen stångrodd, latsdrag och sittande rodd med smalt grepp. Avslutade med att köra slut på biceps såklart - stångcurl och scottcurl! 
 
Älskade underbara träning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0