En vanlig tisdag



Tisdagen avklarad! Startade dagen med en morgonpromenad i nollgradig, skön luft och Body Radio i lurarna, samtidigt som solen gick upp. Typ den bästa starten på dagen! Hem för gröt och sen vidare på jobbet. Är rätt jobbigt att vara borta då jag hatar att inte ha kontroll. Har ett jäkla kontrollbehov (speciellt på jobbet!) och har alltid stenkoll på hur mycket frukt/grönt jag har kvar i kylen, hur mycket jag har beställt osv.. Lite jobbigt att vara borta alltså, men snart är jag i fas igen! Haha! 

När jag hade slutat hällde jag i mig min PWO (håller på att prova för skojs skull men har inte känt någon märkbar effekt än, så jag tvivlar på att det blir några fler köp) och stegade ner på gymmet. Ben idag, och som vanligt har det varit lite ångest under dagen, haha! Blev ett ganska bra pass faktiskt, trots lite lägre vikter än innan vi åkte till Thailand. Tog verkligen där det skulle! Hade dock en del känningar i magen, började må lite illa på slutet så det blev bara cable crunches som magövning innan jag åkte hemåt med Freddan. 

Har klämt i mig matlådan med kycklingfärs och bulgur och nu ser jag på tv. Ska strax duscha och sen sova, sköööööönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0