Påskhelg




Först och främst var det fredag. Jobbade 9-18 innan jag cyklade hem snabbt och bytte om. Åkte ner till moster där släkten på mammas sida var och vi bakade pizza i vedugn, surrade och åt en del choklad, hihi. Mysigt som vanligt med min kära släkt! 



På lördagen jobbade jag även då 9-18, var sjukt lugnt sista timmarna så det var riktigt segt. Men sen var det raka vägen hem, snabbt in i duschen och sen vidare till Fredriks mamma och pappa på påskmiddag. Hur mycket mat som helst och så choklad på det såklart - mätt var bara förnamnet. Surrade och myste hela kvällen. 

Söndag var jag ledig så när vi hade vaknat åkte vi direkt ner på gymmet och köttade ett ben/magpass! Vidare hem för lite mat och sen åkte vi och sa hejdå till Fredriks kusin med familj som skulle åka hem. Åt brakmiddagen jag la upp tidigare och sen kom Clara och André på besök! Mys som vanligt! Avslutade kvällen med att se klart en film vi hade börjat se. 





Och så dagen som gått. En helt fantastisk ledig dag. Startade dagen med en morgonpromenad med Fredrik och Björn! Sen blev det lite gröt innan vi åkte ner och körde ett riktigt bra rygg/bicepspass (tycker jag skriver att alla pass blir bra, men dom blir ju faktiskt det också!!). Chins, marklyft, stångrodd, latsdrag, t-bar rodd och stångcurl. Sjukt bra! Sen åkte vi ner till Fredriks mamma och pappa och lånade grillen. Gjorde som sagt laxpaket med färskpotatis, lök, morötter, tomat, citron och dill. Sjukt gott! Fick ju även spendera ett tag i solen, guldvärt! Sen åkte vi hem och gjorde veckans matlådor, hälsade på mamma och pappa en sväng och sen har vi ätit dagens middag framför en film. Idag blev det rostbiff i massor och proteinpannkakor med Walden Farms chokladsås! Är galet skönt att kunna äta lite friare på helgerna. Äter fortfarande exakt mina kalorier och makronutrienter, men jag kan fördela måltiderna lite hur som helst och äta annan mat än vanligt. Precis som jag vill ha det! 

Hoppas ni också haft en fantastisk påskhelg! Min har väl inte varit en traditionell sådan, men minst lika bra för det! Det bästa av allt har såklart varit kvalitétstiden med våra familjer och släkt (och Clurris förstås), så mysigt! ❤️ 

Blev alltså två dagar med sämre mat och ingen träning. Var lite sliten i torsdags och bestämde att kroppen skulle få två dagars påfyllning av energi och mat! Igår och idag har dock varit helt optimala och det är med handen på hjärtat sjukt roligt att gå på diet största delen av tiden. Roligt att se att det är värt slitet man lägger ner!  

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen. Uppstigning 5.45 för morgonpromenad, jobb 8-17 och sen bröst och triceps på gymmet! Sov gott! 

Kommentarer
Postat av: Clara

Puss!❤️

Svar: Pussa ❤️
theresesandstroem.blogg.se

2014-04-22 @ 13:56:38
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0